وبلاگ

وبلاگ

معرفی آرایشگران برتر دنیا

 

وقتی شما ظاهر خوبی دارید احساس خوبی هم خواهیدداشت و موهای شما مجزا از این قاعده نیست.به همین خاطر است که برترین آرایشگران دنیا را به شما معرفی میکنم. یک خانم و آقای استاندارد و نرمال همیشه به سر و وضع ظاهری خود میرسد و برای این موضوع اهمیت زیادی قاعل هستند. علاوه بر نوع لباس پوشیدن و لوازم جانبی مدل موهای شما بسیار مهم میباشد.بقوا ایوانا ترامپ:موی زرق و برق دار بهترین انتقام است. هر روز هنر پیشه ها وافراد مشهور را در اینترنت و تلویزیون یا در مجله ها میبینیم و در بیشتر اوقات آنها فوق العاده دیده میشوند.آنها چهره بی نقص,لباسهای مجلل و البته موهایی زیبا دارند. چه کسی موهای حجیم آنجلیا جولی ویا موهای فر دار و درخشان مدونا را ندیده است.پشت هرکدام از این مدلهای درخشان یک آرایشگر حرفه ای قرار دارد. در این مطلب ده تا از این آرایشگران و اسرا کار آنها را برای شما بازگو میکنم, لذت ببرید:

10 دیوید مالت. داشتن مدل موهای ایده آل ,تجربه ای هیجان انگیز برای شما خواهد بود آخرین جایگاه آرایشگران برتر را دیوید مالت اشغال کرده است. او بهترین آرایشگر پاریس در نظر گرفته شده.اشتیاق او به آرایشگری از زمانی شروع شد که او فقط چهر سال داشت. در طول زندگی کاری خود بارها مورد قدردانی قرار گرفته است. سالن دیوید مالت در شهر پاریس واقع شده.این سالنی کاملا مجهز و دارای فضایی کاملا خصوصی میباشد.کوتاه کردن و حالت دادن مو هایتان در این سالن برای شما حدود 300 دلار تمام میشود.دیوید مالت با افراد مشهور زیادی کار کرده است. مانند نیکلاس کیج , کیت وینسلت , شارون استون,دمی مور و تعداد زیاد دیگری...... در ضمن ایشان برای تعداد ی از برندها مثل چنل,دیور,جیوانچی و همچنین تعدادی از مجله های معروف مثل VOGNE فعالیت میکنند.

9 هیرو هاراگوچی. هیچ کس کاریکسان,شخصیت یکسان و موی شبیه هم ندارد. هیرو هاراگوچی یک آرایشگر برتر است که در ژاپن آموزش دیده (ادامه مطلب بزودی منتشر خواهد شد)

HELIX_TAGS

شبکه های اجتماعی

آدرس :تهران شهرک غرب ابتدای فاز3 مرکز تجاری شهرک غرب طبقه 2 واحد 47

تلفن: 88574204 (021)

تلفن: 88574205 (021)

مدیریت: 9121857844 (098)