پیرایش مو

آرایشگاه مردانه و داماد دیپلمات | آرایشگاه مردانه و داماد دیپلمات
پیرایش مو
يكی از اصلی ترین خدماتی که در همه سالنها و آرایشگاه ها به مشتریان داده می شود پیرایش مو می باشد
پیرایش در مفهوم اولیه و لغوی به معنای زیبا کردن از طریق کم کردن و کاستن می باشد

در سالن آرایش دیپلمات با به کارگیری پرسنلی مجرب و ابزار حرفه ای آماده سرویس دهی به تمامی مراجعه کنندگان می باشیم . در امر پیرایش مو در این سالن سعی می شود مشتری همان کار تکراری همیشگی را انجام ندهد و با دادن پیشنهادهای جدید و مناسب  بهترین مدل مو را به مشتری پیشنهاد داد این امکان برای مشتری وجود دارد که مشتری در ابتدا انواع مدل موها را مرور کند و بعد مدل موی مورد نظر را انتخاب کند . در سالن دیپلمات تمامی مراجعه های مشتری ذخیره می شود , تاریخ آن روز و یک پک اطلاعاتی قوی از تمامی مراجعات مشتریان ذخیره می شود. در صورت تمایل مشتریان ,در زمان از قبل تعیین شده برای آنها پیامک اطلاع دهنده ارسال می شود که با این کار مشتریان به طور اتوماتیک فاصله دو اصلاح از یکدیگر را رعایت می کنند و همیشه موهایی خوش حالت و خوش فرم خواهند داشت با امید آنکه همگی ما همیشه و در همه حال با ظاهری آراسته روزهایمان را شروع کنیم که این حالت انرزی قابل توجهی در ما بوجود می آورد و هیچ وقت احساس خستگی و تکراری بودن روزها را نخواهیم داشت .

[widgetkit id=3]

طراحی مدل مو:

انتخاب مدل موی جدید مردانهچرا همیشه یک چهره تکراری همیشگی داشته باشید؟ تجربه وصف ناپذیر یک چهره جدید را تجربه کنید.

یک چیز را بی تعارف خدمتتون عرض کنم:

اکثر ما از تغییر فرار میکنیم, دوست نداریم روند همیشگیمون عوض بشه , میترسیم!!!!

ولی تجربه نشان داده انرژی مثبتی که بعد از یک تغییر بجا حاصل میشود , وصف ناپذیر و غیر قابل تصور میباشد.

باور کنید در مورد مدل موها هم این نکته صدق میکند, چرا فکر میکنید تا آخر عمرتون یک کار تکراری همیشگی را باید انجام بدهید.

مثل یک ربات برید آرایشگاه و این دیالوگ رد و بدل بشود:

آرایشگر : سلام

شما: سلام

آرایشگر :چکار کنم؟

شما: مثل همیشه لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

%90 مشتریهای سالنم که با تغییر مدل موهاشون موافقت کردند , نتیجه خیلی خوبی حاصل شد.میشه حتی برای یک تایم مشخص اینکا را انجام داد.

مثلا شخصی همیشه موهاشو ساده یا باصطلاح بچه مثبتی اصلاح میکرده, میشه این شخص برای مدتی مدل اسپرت(کنترل شده)را انتخاب کند.اینقدر تاثیر گذار خواهد شد که فکرشم نمیتونسته بکنه!!

خیلی وقتها بعضی از مشتری های سالنم نظرشون این است که دیگه از ما گذشته (خرمون از رو پل گذشته)

تغییر مدل موی همیشگی در آرایشگاه مردانه دیپلماتولی این یک تصور اشتباه است, میشه به این تشبیه کرد که آدم خودشو تو یک سراشیبی ول کرده باشه.

 همیشه تو هر سن و سالی که هستید و تو هر موقعیت اجتماعی که دارید, باید به ظاهر خودتون برسید و برای خودتون احترام قاعل بشید.

 این مقدمه ای بود در مورد اهمیت انتخاب مدل مو وشهامت تغییر مدل موی همیشگی

تو انتخاب مدل مو دوتا رویکرد وجود دارد

  1. راحت بودنمون

بهتر شدن ظاهرمون

یعنی ما یک مدل مو را انتخاب میکنیم که چند وقتی موها اذیتمون نکنند یا انتخاب میکنیم که بهترین ظاهر را داشته باشیم.

این دو مورد , دو تا مقوله کاملا جدا از هم میباشند و ما هر دو مورد را با هم نمیتونیم داشته باشیم. یک مثال میزنم:

فرض کنید شما دارای صورتی کشیده هستید و به هیچ وجه موی بلند را نمیتونید تحمل کنید و دوست دارید تا جای ممکن کوتاهشون کنید.منطق حکم مکنه که دور موهای شما کوتاه نشه,چون هرچی خالی تر بشه , سر شما کشیده تر به نظر میاد ولی از طرفی شما دوست دارید دور موهاتو خالی بشه و این حس خوبی به شما میدهد.

اولی باید رعایت بشه که صورت شما کشیده نشه!

دومی باید رعایت بشه چون شما دوست دارید!

این دو مورد را با هم نمیتونیم داشته باشیم

اینجا شما هستید که بعد از گرفتن این مشاوره تصمیم میگیرید که کدام مدل را انتخاب کنید.آلمانی دور سفید یا مدل کلاسیک با مقداری حجم در اطراف سر.

خود من در چنین مواقعی حد وسط را رعایت میکنم , نه آلمانی دور سفید نه موهایی پرپشت در پهلوها.اتخاب مدل مو چالشی بزرگ برای همه

نحوه کار من در سالن دیپلمات بدین ترتیب است:

اول حرفهای مشتری را خوب گوش میدهم , اینکه همیشه چه مدلی کوتاه میکرده , موقعیت اجتماعی, محدودیتها و خط قرمزها. همه اینها گستردگی پیشنهاداتم به مشتری را مشخص میکند.

راستی یک تجربه شخص خودم را در اختیارتون میذارم, شاید خیلی براتون پیش اومده ,آرایشگاه رفتید آرایشگرتون ژرنال جلوی شما گذاشته تا مدل مو انتخاب کنید!!!

وقتی از روی دیدن عکس میخواهید مدل مو انتخاب کنید, یک نکته رو فراموش نکنید شما دارید عکس یک مانکن در بهترین وضعیت ممکن و با کلی ویرایش , را میبینید.انتظارتون باید در حد پتانسیل موهایتان باشه , نباید گول زیبایی اون عکس را بخورید.

خیلی جالبه که بگم یکی از چالشهای هیجان انگیز من این هستش که , کلی انرژی برای تغییر مدل موی یک مراجعه کننده صرف کنم و به نتیجه مطلوب برسیم, واقعا خوش آینده.

تاحالا مدل موی جدیدی انتخاب کردید؟

قدم مهم بعدی که اکثرا ازش غافل هستند, نحوه حالت دادن موها هستش.قرار نیست شما برای هر بار حالت دادن موهاتون پیش آرایشگرتون برید .از آرایشگرتون بخواهید که آموزشهای لازم را به شما بدهد,از چه حالت دهنده ای استفاده کنید؟ چطوری موهارو فرم دهید؟از چه شوینده ای استفاده کنید؟
حتما جواب همه ای سوالات را از آرایشگرتون بگیرید.
مورد دیگری که حتما باید رعایت بشه, فاصله زمانی آرایشگاه رفتنتون هستش.هر کوتاهی مو یی برای هر مدلی یک تاریخ مصرفی دارد که قبل از اون باید آرایشگاه برید
امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه.برای حمایت از نویسنده مقاله در صورت نشر آن منبع را ذکر کنید

شهرام هاشملو پاییز1395

 

آرایشگاه مردانه دیپلمات

 

 

پکیج داماد

 آرایشگاه مردانه و داماد دیپلمات | آرایشگاه مردانه و داماد دیپلمات

 پکیج داماد
چرا باید برای اصلاح دامادی به آرایشگاه خاص رفت ؟

نکته اول :به جرات میتوان گفت , روز ازدواج هر کس جزو مهمترین و خواص ترین روزهای زندگی هر شخص میباشد. از این رو شایسته است آقای داماد بهترین ظاهر ممکن را در آن روز داشته باشد.

نکته دوم: تنها چیزی که از مراسم داماد باقی میماند , آلبوم عکس داماد و عروس است.تنها یادگاری از مهمترین روز زندگیشان.یکی از عواملی که تاثیر زیادی در طبیعی شدن چهره عروس و داماد در عکسهایشان میگذارد, گریم متعادلسازی با کیفیت(نه آرایش) میباشد که حتما توسط نیروی متخصص و کار بلد انجام شود.

نکته سوم:آقا دامادهای عزیز فراموش نکنند که در روز مراسمشان قرار است وارد مجلس عروسیشان بشوند.پس تسور نکنند که مثل زمانیکه به یک مهمانی دعوت شده اند , کت و شلوار و کراوات را بپوشند و بروند.این مراسم شماست پس باید با کسی که به یک مهمانی میرود متفاوتتر باشید.

پکیج داماد در آرایشگاه دیپلمات:

 سالن آرایش دیپلمات با به کارگیری پرسنلی مجرب و ابزار حرفه ای آماده سرویس دهی به تمامی مراجعه کنندگان می باشدروز مراسم ازدواج هر کس یک روز خاص و به یادماندنی می باشد که دیگر تکرار نمی شود پس از این رو شکل و شمایل ظاهری آقا داماد و عروس خانم از اهمیت بسزایی برخوردار است . در سالن آرایش دیپلمات برای آقا دامادها یک برنامه خاص و مفصل ترتیب داده شده که یک هفته قبل از مراسم شروع می شود و تا روز مراسم ادامه خواهد داشت که شامل موارد زیر است :

         [widgetkit id="8"]               

  • 1.اصلاح  و طراحی مدل مو.                                                                                                                                                                                   
  • 2.پاکسازی پوست.
  • 3.گریم دامادی.

در زیر به بررسی تک تک موارد می پردازیم

اصلاح و طراحی مدل مو:

در مورد انتخاب مدل موی داماد سعی خواهد شد مدلی انتخاب شود که مدل تکراری داماد نباشد و در عین حال داماد بودن مشتری نیز مد نظر قرار گیرد.این همیشه یک چالش بزرگ برای دامادهای عزیز میباشد که برای روز مراسمشان چه مدل مویی را انتخاب کنند.آیا همان مدل تکراری همیشگی را انجام بدهند؟ یا اینکه هیجان انتخاب یک مدل موی جدید راتجربه کنند.برای خود بنده بعد از بیست و اندی تجربه در این حرفه , انتخاب مدل موهای داماد یک چالش بزرگ میباشد,نه به خاطر خاص بودن کار بلکه بخاطر حساسیت بیش از حد دامادهای عزیز و استرس زیاد آنها میباشد. به دامادهای عزیز توصیه میکنم بعد از انتخاب آرایشگاه ایده آلشان به آرایشگرشان اعتماد داشته باشند تا با بهترین کیفیت سرویس مورد نظر انجام شود.

در سالن دیپلمات بین یک هفته الی ده روز قبل از مراسم , اصلاح و تعیین مدل موی داماد انجام میشود. یعنی اینکه داماد مدل مویی که قرار است برای روز مراسم انجام شود را تجربه میکند. چند روز باقی مانده تا روز مراسم , فرصت جا افتادن مو و احیانا تغییرات احتمالی را به ما خواهد داد.

همیشه سعی میکنیم در صورت امکان و داشتن پتانسیل موجود در موهای داماد, چند مدل مو را اجرا کنیم تا حق انتخاب وجود داشته باشد.از تمام مدل موها عکاسی میشود و برای داماد ارسال میشود تا با خیالی آسوده و بدون استرس به اتفاق عروس خانم مدل موی ایده آل انتخاب شود. این به معنی آن است که نه اجرا کننده خدمات داماد و نه خود داماد در روز مراسم برای حالت دادن موها سوپرایز نخواهند شد , همه چیز از قیل هماهنگ و ست شده. پس تا اینجای کار تکلیف مد موی داماد عزیز مشخص شده.

پاکسازی پوست داماد :

در این روز پوست داماد پاکسازی سطحی می شود .سطحی بودن پاکسازی از این بابت می باشد که پوست صورت داماد تحریک نشود. در پاکسازی صورت داماد ابتدا با لوسیون مخصوص صورت پاک می شود سپس اسکراب انجام می شود که در این کار سلولهای مرده سطح پوست داماد از صورت کنده می شود و با یک شستشوی ساده از صورت پاک می شوند .سپس روی صورت داماد یک ماسک طبیعی و به نسبت اینکه پوست داماد چه شرایطی دارد تعداد دیگری ماسک گذاشته می شود که خاصیت پاک کنندگی و تسکین دهندگی دارد در عین حال که داماد آرامش پیدا می کند رنگ پوستش چند درجه روشن می شود . و در آخر صورت داماد با کرم مخصوص ماساژ داده می شود که باعث تسکین اعصاب و افزایش گردش خون و برطرف کنندگی افتادگی عضلات و موارد دیگری می شود که در مورد آقا دامادها هدف تاثیرات آنی آن می باشد .خیلی از دامادهای عزیز در مورد خدمات پاکسازی پوست اطلاعات کافی ندارند و در مورد این سرویس حس خوبی از خود نشان نمیدهند.توجه داشته باشید هدف اصلی از پاکسازی پوست آماده کردن بستر پوست برای روز مراسم است که قرار است مواد گریم روی پست پاک و بانشاط استفاده شود.در خدمت پاکسازی قرار نیست کاری در حیطه کار  پزشک برای شما انجام شود .کاملا پاکسازی سطحی میباشد.

گریم متعادل سازی :

متاسفانه اکثر دامادها در مورد گریم اطلاعات کافی ندارند و نسبت به آن عکس العمل نشان می دهند که این امر کار همکاران ما را دشوار می کند . علت این امر نیز حضور برخی افراد سود جو و بدون تخصص در این رشته می باشد که در روز مراسم دامادها از مواد آرایشی استفاده می کنند و در اصل صورت داماد را آرایش می کنند نه گریم .
مفهوم گریم متعادل سازی :
در گریم متعادل سازی هر ایراد و نکته منفی که یک صورت داشته باشد برطرف یا تا جایی که امکان داشته باشد کمتر به چشم خواهد آمد .
تمامی مواردی که در این کار استفاده می شود فن ها و مواد مخصوص گریم می باشد که در کارهای سینمایی نیز از این مواد استفاده می شود . در گریم متعادل سازی هیچ کاری غلو شده انجام نمی شود فقط نکات منفی برطرف می شود به طور مثال برطرف کردن کبودی زیر چشم انحراف بینی یا پستی بلندی قله بینی و لک وپیس صورت قرمزی یا سفیدی صورت و جوشهای روی صورت و خالی بودن کف سر در مورد دامادهایی که ریزش مو دارند و... بعد از اتمام کار داماد در یک اتاق مخصوص مشغول عوض کردن لباسهای خود میشود و در آخر چک نهایی می شود و با تیپی جدید و سرشار از انرژی راهی انجام بقیه امور مراسم خود می شود . در حین انجام کارهای داماد از ابتدا تا انتها از او عکس گرفته می شود و در روز آخر عکسی به یادگاری به عنوان هدیه سالن تقدیم آقا داماد می شود هدیه دوم سالن دیپلمات به آقا دامادها نیز جالب است در اولین سالگرد ازدواج آقا دامادها به عنوان گیفت یک پکیج مهمانی به آنها تقدیم می شود .

با آرزوی موفقیت و سربلندی و خوشبختی برای تمامی زوج های جوان
مدیریت سالن آرایش دیپلمات شهرام هاشملو

 

نحوه انتخاب آرايشگاه داماد:

يكي از چالشهاي هر عروس و دامادي ،انتخاب آرايشگاه داماد ميباشد.كه به نظر خود بنده كه در اين حرفه مشغول فعاليت ميباشم ،واقعا كار سختي است.دامادهاي عزيز يا بايد سراغ همون آرايشگاه هميشگيشون برند و سر و ته كار رو هم بيارند،يا دنبال كاري متفاوت تر هستند ،كه در اين صورت مجبور به انتخاب آرايشگاه داماد ايده آل خودشون هستند.براي انتخاب درست چندتا فاكتور وجود داره كه تا حدود زيادي ميتونه به شما كمك كنه:

از سرچ كردن تو اينترنت ،شبكه هاي مجازي و كامنت هاي يوزرهايكه تجربه هاشون از سالنهاي داماد رو بيان كردند،استفاده بكنيد.ولي ياتون باشه اين يك پيشنهاد هستش و تضميني در كار نيست.

بعد از بررسي اوليه قطعا ،يك يا چند تا سالن رو كانديد ميكنيد،حالا وقت اون رسيده كه گوشي تلفن رو برداريد و شروع به گپ زدن با مديران سالن هاي كانديد بكنيد.تو اين مرحله چند نكته مهم وجود داره ،برخوردار اوليه از پشت تلفن،صاحب سالن چقدر وقت صرف توضيح خدماتش ميكنه.لحن صحبت كردن چطوره،و....

به ترتيب با سالنهاي انتخابي بعد از گپ تلفني قرار ملاقات تنظيم كنيد.وقتي وارد سالن ميشيد،به اين موارد دقت كنيد:ظاهر سالن،برخورد پرسنل،نحوه اطلاعات دادن به شما،آيا سالن جواز كسب داره؟،اگه ادعايي در مورد مدارك و تخصص هاي خاصي ميشه شما بدون هيچ خجالتي بخواهيد كه اونارو ببينيد،عكس هاي نمونه كارهاي انجام شده دامادها رو بخواهيد ولي نه عكس آتليه اي اين خيلي مهمه عكس داماد واقعي بدون روتوش و كار با فتو شاپ،شما قرار هستش قدرت كار اجرا كننده رو ببينيد نه قدرت فتوشاپ كار رو

بعد از اطمينان ديگه وقت انتخابتونه ،تاريخ ها رو چك كنيد،مبلغي بعنوان بيعانه پرداخت كنيد و با خيالي آسوده به انجام بقيه كارهاي مراسمتون فكر كنيد.

اميدوارم مفيد واقع شده باشه.شهرام هاشملو تابستان نود و پنج.

 

آرایشگاه کودک

آرایشگاه کودک دیپلمات
دراينجا سعي ميكنم مطالبي كليدي در اين مورد بیان کنم اميدوارم كمك حال آرايشگران محترم و همچنين خانواده هاي عزيز باشد. تجربه من طي بيش از دو دهه فعاليت در اين رشته بيانگر آن است كه بيش از ٩٠ درصد كودكان نسبت به آرايشگاه رفتن واكنش منفي نشان ميدهند و جالب اينجاست كه والدين در مواجه بااين رفتار كودك اصرار فراوان به ادامه كار خود دارند غافل از اينكه با اين رفتارشان آرايشگاه رفتن را براي كودك تبديل به يك كابوس وحشتناك ميكنند.

 
حال چه بايد كرد؟
 هميشه چند وقت قبل از مراجعه به آرايشگاه ذهن كودك را آماد كنيد.

با او مشغول بازي با موضوع آرايشگري، آرايشگاه، تفاوت قبل و بعد از آرايشگاه رفتن واز اين قبيل شويد.سعی کنید ذهن کودک آمادگی رفتن به آرایشگاه را پیدا کند.
 آرايشگاه مناسب  مخصوص کودک انتخاب كنيد.

امروزه تجهيزات مخصوصي براي سرويس دادن به كودكان فراهم شده، ميتوانيد از اين قبيل سالنها را انتخاب كنيد، قبل از ورود به آرايشگاه مورد نظراز قبل با مسئول سالن هماهنگ

باشيد،حتما خواستار آرايشگري باشيد كه بيشتر كار كودكان را انجام ميدهد، اگرعكس العمل غيره منتظره اي از كودك خود ديديد صبور باشيد، كاملا طبيعيست، كودكان در تصوراتشان

چيزهاي ديگري شكل ميگيرد، اينكه آنجا آرايشگاه است وجاي ترسناكي نيست وقرار نيست كار وحشتناكي انجام شود در ذهن شما بزرگترمیباشد,
 آرایشگاه کودک.children barber shop
يكي از بزرگترين چالشهاي هر آرايشگر و همچنين هر خانواده اي اصلاح موهاي خردسالان است.

 
اين مطالب براي كودك قابل درك نيست درطول انجام كار در كنار كودك حضور داشته باشيد. از هر ابزاري براي پرت كردن حواس كودك استفاده كنيد.
خواسته شما از آرايشگر بايد منطقي باشد.

شرايطي كه آرايشگر براي انجام كارش دارد ,شرايط كودك مدت زمان و..... اين موارد را در نظر بگيرد واين كه اصلاح موي كودك جزو سخترين كارهاي يك آرايشگر ميباشد.

این خیلی مهم است خیلی وقتها والدین خواسته های غیر منطقی از آرایشگر دارند واین در کیفیت کار تاثیر گذار میباشد.
 از حربه جايزه دادن به كودك استفاده كنيد.

هديه اي كوچك بگيريد و مخفيانه نزد آرايشگر گذاشته،تا بعد از اتمام كار توسط آرايشگر به كودك داده شود.نمیتوانید انتظار داشته باشید آرایشگر سالن شخصا اینکار را انجام دهد البته اگر آرایشگاهی این کار را انجام دهد کار پسندیده ای کرده و این بخشی از سرویس کودکان خواهد بود ولی در اصل خود شما باید این کار را انجام دهید.
 سعي كنيد كودك با آرايشگر رابطه دوستانه اي برقرار كند.

  کودک باید به نوعي آرايشگر را دوست خود و والدينش بداند و حس یک شخص قریبه را نداشته باشد.البته از همان ابتدا نمیتوانید همچین خواسته ای از کودکتان داشته باشید این باید به تدریج حاصل شود.
 اينها نكاتي مهم بود كه ميتواند كمك حال شما باشد ولی فراموش نکنید کودک همیشه یک کودک است,نباید با رفتارهای ناخوشایندش در آرایشگاه از کوره در بروید چون فقط کا را سختر میکنید.فقط سعی کنید به آرایشگرتان کمک کنید تا کار انجام شود.اگر نتیجه نهایی خیلی رضایت بخش نبود پیشنهاد میکنم باز همان آرایشگاه را انتخاب کنید تا کودکتان چالش جای جدید را نداشته باشد.
امیدوارم تجربه خوب و به یاد ماندنی آرایشگاه بردن کودکتان مخصوصا برای بار اول به بهترین شکل انجام شود . رستی یادتون باشه حتما حسابی از دلبدتان عکس بگیرید.

 باتشكر از توجه و عنايتتان روزگار بر شما خوش.

 هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلا مانع میباشد.
نمونه گریم فانتزی کودکان:

مراقبت از پوست و مو skin care

مراقبت از پوست و مو يك واژه قريب براي اكثر آقايان ميباشد.باتغييرات عمده اي كه در زندگيهاي روزمره اتفاق افتاده.مراقبت از پوست و مو در سالن آرایش دیپلمات اهميت مراقبت از پوست و مو پيش ازپيش احساس ميشود.

يكي از اهداف اصلي كه در سالن ديپلمات دنبال ميشود ،فرهنگ سازي براي آقايان در اين مقوله ميباشد.شاید بد نباشد در ابتدا شناختی مختصر از پوست داشته باشیم:

بحث زیبایی و بهداشت معمولا با صحت و سلامت پوست آغاز میشود چرا که پوست از نظر متخصصان زیبایی مهمترین عنصر بدن محصوب می شود.

پوست که قسمت پوششی و محافظ بدن است مانند آیینه ای نشان دهنده تمام فعل و انفعالات داخلی بدن است و کوچکترین اختلال یا عارضه و نارسایی داخلی در آن منعکس میشود.مثالی ساده در این مورد ناراحتی تخمدانی است که با آکنه روی پوست همراه میشود.یا ناراحتی روحی که پوست را کدر و خسته نشان میدهد.

 

 پوست لطیف و سالم بهترین عامل زیبایی یک انسان و نشانه سلامت جسم اوست:

پوست یک شانزدهم وزن بدن را تشکیل میدهد. پوست طبیعی به رنگ صورتی و به نظر یکنواخت و نرم می آید و در لمس نه خیلی خشک نه بیش از حد مرطوب است.

ضخامت پوست بنا به عواملی از قبیل جنسیت, سن, محیط زندگی متغییر است.همچنین ضخامت قسمتهای مختلف پوست متفاوت است به طوری که در کل بطور متوسط 1 الی 2 میلی متر و در کف دست و پا حدود 3 میلی متر و در پلک تا 0/3 میلی متر میرسد.

 

پوست بدن چهار عمل مهم انجام میدهد که عبارتند از:
  1. محافظت از بدن در برابر صدمات خارجی و جانداران میکروسکوپی که مهمترین عمل پوست است.پوشش سرتاسر بدن باعث میشود که اعضای داخلی بدن در مقابل عوامل فیزیکی مانند فشارها,شوک ها,اشعه خورشید,سرما و همچنین عوامل شیمیایی محافظت کند.
  2. نقش فیلتر وتصفیه کننده بدن یعنی با ترشح عرق و خارج نمودن سموم و مواد مضر عمل تصفیه و دفع سموم را انجام میدهد.
  3. تنظیم درجه حرارت بدن و ثابت نگه داشتن آن توسط گشاد و تنگ کردن عروق پوستی و همچنین ترشح عرق.
  4. ترشح موادی مانند هیستامین به مواد حساسیت زا برای بدن.
به این ترتیب پوست مانند صفحه منعکس کننده ای تمام حساسیت های بدن را در سطح خود منعکس می کند.

راه ها و موانع جذب از طریق پوست:

یک نقش پوست که از نظر متخصصان زیبایی اهمیت زیادی دارد این است که پوست محلی برای جذب مواد دارویی و شیمیایی است.شناخت کلیاتی درباره جذب مواد متخصصان را کمک میکند تا اندازه ای با خاصیت لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوند و در نتیجه موادی را در بکارگیری بهداشت زیبایی توئصیه کنند که سالم تر و مفید تر تشخیص میدهند.

بر خلاف تصور شخصي بنده كه فكر ميكردم رويكرد خوبي نخواهيم داشت ،برعكس استقبال خوبي از خدمات مراقبت از پوست و مو شده است و اين خود يك دلگرمي بزرگ براي من و مجموعه ديپلمات بوده تا در ضمينه خدمات پوست و زيبايي كه شامل انواع پاكسازيها ميباشد پيش از پيش انرژي گذاشته و خدمات نويني به آقايان ارايه دهيم.

 

فوايد اين تلخ خوشمزه یکی از خوراکی های محبوب کودکان و همچنین بزرگسالان شکلات و کاکائو است. این خوراکی خوشمزه خواص بسیار زیادی دارد و البته رازهای پنهانی نیز در آن وجود دارد. کاکائو می تواند پوست شما را بسیار زیبا و درخشان کند و همچنین از آن به عنوان یک جلا دهنده صورت نیز یاد می شود. این خوراکی می تواند بیماری های پوست مانند آکنه را درمان کند و میزان چربی پوست را افزایش می دهد که باعث می شود تا چهره شما شفافیت بیشتری داشته باشد. توجه به این نکته بسیار مهم است که خوردن شکلات های فرآوری شده نمی توانند در این موضوع سهیم باشند چرا که آن ها دارای ترکیباتی از شکر هستند و همین امر باعث می شود تا خاصیت اصلی کاکائو از بین برود. پس مهم این است که از یک کاکائو خالص یا با مقدار کمی شکر استفاده کنید. کاکائو دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که با ورود به بدن وارد پوست می شود و در مقابل آلودگی ها آن را محافظت می کند. همچنین کاکائو باعث می شود تا پوست مقدار بیشتری منعطف باشد و در کنار آن کمتر حالت خشکی به آن دست می دهد. کاکائو همچنین به عنوان یکی از بهترین حافظان پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است که تا مقدار زیادی اثر مخرب ان ها را کم می کند. همچنین کاکائو می تواند استرس شما را کاهش دهد و در پی آن پوست شما تا حد زیادی کمتر اسیب خواهد دید.

ماساژ

ماساژ صورت
شايد به جرأت بتوان ماساژ صورت را يكي از بهترين راهكارهاي جلوگيري از پيري صورت ناميد.ماساژ صورت يكي از بهترين ماساژها براي تجربه كردن ميباشد.ماساژ صورت شامل بخشهاي مختلف ميباشد،و ترتيب خاصي داردند،بطوريكه با يكسري حركت شروع،با بخش ديگر ادامه و با حركتهاي نهايي به پايان ميرسد.ماساژ صورت جزو استانداردترين ماساژها محسوب ميشود و داراي بخشهاي زير ميباشد:
١.حركتهاي نرم أوليه
٢.فشارها
٣.پنسومانها
٤.چرخشيها
٥.حركات دور چشم
٦.حركات مكشي يا COPPLING
٧.حركات نرم نهايي
قبل از شروع بهتر است صورت پاكيزه باشد و براي چرب كردن صورت از كرم مرطوب كننده يا انواع كرمهاي مخصوص ماساژ استفاده ميشود
ماساژ صورت فوايد زيادي دارد مانند:افزايش گردش خون،افزايش اكسيژن رساني،بر طرف كردن افتادگي عضلات صورت و تأثير بر انتهاي اعصاب.
بهترين راه براي جذب مواد به پوست صورت ميتواند ماساژ صورت باشد.تجربه ثابت كرده افرادي كه بطور مرتب از ماساژ صورت و كرمهاي مرطوب كننده استفاده ميكنند داراي پوستهاي جوان تري نسبت به هم سن هاي خود هستند.
حتي با يكبار تجربه ماساژ صورت شيفته آن خواهيد شد و تأثير زيادي در روحيه و اعتماد به نفس شما خواهد گذاشت.
در آرايشگاه ديپلمات سعي شده با فراهم كردن فضا و امكانات متفاوت براي آقايان در ضمينه انجام سرويس هاي نوين مخصوصا در بخش پوست و زيبايي فرهنگ سازي شويد.ارايه سرويس ماساژ صورت و ماساژ سر نيز در همين راستا ميباشد .به شما توصيه ميكنيم حتما اين نوع خاص ماساژ را تجربه كنيد و صد البته در يك مركز مناسب و معتبر.

بهار ١٣٩٥ شهرام هاشملو

دیپلمات ديپلمات شهرکغرب ارایشگاه مردانه در غرب تهران ارایشگاه مردانه در شهرک غرب تهران ارایشگاه مردانه در منطقه۲ ارایشگاه مردانه غرب تهران آرایشگاه مردانه شهرک غرب آرایشگاه مردانه منطقه۲ آرایشگاه مردانه بهترین آرایشگاه مردانه غرب تهران بهترین آرایشگاه مردانه تهران مدل دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد آرایشگاه مردانه سمت صفا آرایشگاه مردانه سمت 13 آبان آرایشگاه مردانه سمت قاسم آباد آرایشگاه مردانه سمت نیروی هوایی گریم داماد نیوفیس ریش داماد آرایشگاه مردانه تلفن خدمات آرایشگاه آخرین مطالب آرایشگاه مردانه مطالب و اخبار اصلاح و فرم دهی موها سرویس پوست شاداب سازی و جوانسازی پوست با استفاده بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی گریم داماد متعادل سازی چهره ارائه راهکارهای مناسب جهت دامادهای با موهای کم پشت - موهای بلند - موهای فر و مجعد انتخاب مدل مو برای پاسخ به پرسش های زیر و هر سوال دیگر با آرایشگاه مردانه فرست کلاس تماس بگیرید ... تفاوت آرایشگاه مردانه با سلمانی در چیست ؟ تفاوت سالن مردانه با آرایشگاه مردانه در چیست ؟ تفاوت اسپا حرفه ای با سالن یا آرایشگاه مردانه چیست ؟ آرایشگاه مردانه را با چه خدماتی آرایشگاهی و غیر آرایشگاهی می توان هماهنگ کرد ؟ تاریخچه آرایشگاه مردانه در ایران چیست و کدام آرایشگاه های مردانه توانسته است موفق باشند ؟ نحوه گرفتن مجوز آرایشگاه مردانه چگونه است ؟ تفاوت آرایشگاه مردانه با پیرایش گاه مردانه در چیست ؟ آیا اصلاح صورت در آرایشگاه مردانه منسوخ شده است ؟ سرویس های دامادی دریشگاه مردانه اصفهان ارایشگاه مردانه در خوز

شبکه های اجتماعی

آدرس :تهران شهرک غرب ابتدای فاز3 مرکز تجاری شهرک غرب طبقه 2 واحد 47

تلفن: 88574204 (021)

تلفن: 88574205 (021)

مدیریت: 9121857844 (098)